Kortingscodes
Kortingscode inwisselen
Een kortingscode kan je tijdens het bestelproces invoeren in het vakje 'kortingscode’. Houdt er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden heeft waaraan de bestelling moet voldoen voordat de korting op de bestelling verrekend wordt.
Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of zal worden aangeduid waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting.
Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend.
Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.
Kan ik betalen met een VVV cadeaukaart of Fashioncheque?
Betalen met je fashioncheque of VVV cadeaukaart is momenteel helaas niet mogelijk.
Voorwaarden kortingscodes
- Je kunt per bestelling gebruik maken van maximaal één kortingscode. Tenzij anders vermeld.
- Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur.
- Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of (kortings)acties.
- Mogelijk is er sprake van een minimale en/of maximale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden.
- In het geval dat je je bestelling retourneert, is je kortingscode niet altijd opnieuw geldig voor de volgende bestelling.
*Let op! Het is niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode te verrekenen. Je kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.
Verzending en Levering
Al onze producten worden verstuurd uit eigen voorraad en kunnen ook opgehaald worden in onze winkel.
Momenteel hanteren wij de volgende levertijden binnen Nederland:
- Artikelen op voorraad: 1-3 werkdagen.
- Artikelen niet op voorraad: Gemiddelde levertijd wordt vermeld bij de product.
- Artikelen niet op voorraad en niet te bestellen: Neem contact met ons op via WhatsApp of E-mail...
- Nederland: 1-3 werkdagen.
- Duitsland: 2-5 werkdagen.
- België: 2-5 werkdagen
- Oostenrijk: 3-7 werkdagen
- Frankrijk: 3-7 werkdagen
- Luxemburg: 3-7 werkdagen
- Denemarken: 3-7 werkdagen
- Italie: 3-7 werkdagen
- Tsjechië: 3-7 werkdagen
- Finland: 3-7 werkdagen
- Hongarije: 3-7 werkdagen
- Polen: 3-7 werkdagen
- Portugal: 3-7 werkdagen
- Spanje: 3-7 werkdagen
- Zweden: 3-7 werkdagen
- Monaco: 3-7 werkdagen
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn ontvang je van ons per E-mail een verzendbevestiging met een PostNL, DHL of DPD Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze in je spamfilter is terechtgekomen. Advies is dan om je spamfilter instellingen te controleren en aan te passen. Wij helpen je graag als je hier vragen over hebt.
Tijdens het bestelproces kan je een afhaalpunt kiezen.
Je kunt in de meeste gevallen kiezen om je bestelling te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt.
Zodra je bestelling in de door jou gekozen afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een E-mail van PostNL. Hierna heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet kunnen ophalen in 7 dagen, dan wordt deze automatisch weer teruggestuurd naar ons.
Mis je een artikel die je hebt besteld? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Let er wel op dat sommige artikelen een langere levertijd hebben, waardoor je deze later zult ontvangen.
Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een bericht. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via E-mail of via de Track & Trace link.
PostNL / DHL / DPD laat dan weten met de volgende opties waar je bestelling is:
- De bestelling ligt bij de buren
- Ze komen de volgende dag terug
- Bestelling ligt bij een afhaalpunt
Als een artikel defect is, kan je contact met ons opnemen, zodat we je klacht kunnen afhandelen. Als de beschadiging alleen aan het pakket is, maar niet de artikelen, kan je een ander doos gebruiken voor een retourzending.
Excuses als je een verkeerd artikel hebt ontvangen.
Het kan voorkomen dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur hebben verzonden.
Je kunt deze artikel kosteloos retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen als deze nog op voorraad is.
Excuses als je een artikel hebt ontvangen die je niet hebt besteld.
Je kunt deze artikel kosteloos naar ons retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen.
Het is momenteel mogelijk om je bestellingen te laten leveren in Nederland, Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Italie, Tsjechie, Finland, Hongarije, Polen, Portugal, Spanje, Zweden en Monaco.
- Nederland: Gratis verzending.
- Duitsland: €4,95,- en gratis verzending vanaf 80 euro.
- België: €4,95,- en gratis verzending vanaf 80 euro.
- Oostenrijk: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.
- Frankrijk: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.
- Luxemburg: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.
- Denemarken: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.
- Italië: €9,95,-
- Tsjechië: €12,95,-
- Finland: €12,95,-
- Hongarije: €12,95,-
- Polen: €12,95,-
- Portugal: €12,95,-
- Spanje: €12,95,-
- Zweden: €12,95,-
- Monaco: €12,95,-
Het is momenteel niet mogelijk om bestellingen in een postbus te laten leveren.
Je kunt wel laten bezorgen bij 1 van de afhaalpunten van PostNL.
Retour en Terugbetaling
Binnen Nederland en vanuit België en Duitsland: Ongedragen artikelen kunnen binnen 15 dagen aan ons worden geretourneerd. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Als er geen gebruik is gemaakt van gratis verzending, dan worden de verzendkosten terugbetaald.
Stuur ons een mailtje of een Whatsapp bericht met je ordernummer en artikelnummers. Graag horen wij ook de reden waarom je het wilt retourneren.
Je kunt zelf een vervoerder kiezen en retourneren naar: Donkerstraat 21, 3841CA Harderwijk.
Je kunt ook het pakketje/verzendzak hergebruiken waarin je de producten hebt ontvangen als deze niet beschadigd is. Breng het pakketje naar een PostNL/DPD/DHL inleverpunt bij jou in de buurt. Nadat wij het hebben ontvangen, wordt binnen 7 werkdagen het bedrag teruggestort op je rekening. Wil je het langs brengen? Dat kan natuurlijk ook.
Overige EU landen: Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
Bij de pakketpunt van PostNL krijg je een Track & Trace code waarmee je op de website van PostNL je zending kunt volgen.
Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je hierover een bevestiging.
Mocht je na 7 dagen geen bevestiging ontvangen van ons, neem dan contact met ons op.
Heb je een artikel teruggestuurd en wacht je op de terugbetaling?
Na de verwerking kan het ongeveer 7 werkdagen duren (*uitzonderingen buitengelaten). Creditcard terugbetalingen zijn te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.
Heb je je bestelling (deels) betaald met een waardebon, dan wordt het gebruikte tegoed verrekend.
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 15 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat, niet gewassen en voorzien zijn van de originele labels.
Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen niet verwijderd worden. Indien je het artikel wil retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.
Wij leveren momenteel geen standaard retourdoos mee. Als het doos of verzendzak waarmee wij hebben verstuurd nog in goede staat is om terug te kunnen sturen mag je die gebruiken. Je mag ook zelf een doos gebruiken, mits het retour document goed zichtbaar is.
Is je artikel defect? Stuur ons een mail of whatsapp bericht met een foto van de defect.
Het is momenteel helaas niet mogelijk om via de website om te ruilen.
Wel kan je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikel, en de andere retour sturen naar ons. Of kom langs in onze winkel, ruilen kan in onze winkel.
Volgens de wet zijn wij verplicht de volgende tekst op onze pagina op te nemen.
Wettelijke mededeling:
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om het herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten ( met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. In ieder geval zult u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is versteken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de verwerking van de goederen vast te stellen.
Zie ook Algemene Voorwaarden
Betalen
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer je bank
- Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
- Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
- Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
- Rond hier je betaling af
- Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de CHEYYS Mode site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
- Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa. Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in:
- Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'.
- Nadat je op 'Verzend bestelling' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging.
- In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met je kaartlezer betaalt.
- Na afronding van de betaling word je teruggeleid naar de CHEYYS Mode website waar je een bevestiging van de betaling ziet.
- Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.
- Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij CHEYYS Mode zeer veilig
Bij CHEYYS Mode kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
- Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account hebt, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen.
- Indien je goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je gewenste betaalwijze niet beschikbaar is. Neem contact met ons op als je hier vragen of opmerkingen over hebt.
Mijn Account
CHEYYS Mode voldoet aan alle geldende privacyregelingen.
Je vindt je rekeningoverzicht onder je account. Hier vind je een overzicht van al je bestellingen bij CHEYYS Mode.
In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link 'Wachtwoord vergeten?' en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten.
Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map.
Nadat je op ‘verzenden’ hebt gedrukt, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Als je na je aanmelding de nieuwsbrief niet ontvangt, kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door je spamfilter.
Voeg het e-mailadres nieuwsbrief@cheyys.nl en info@cheyys.nl toe aan je adressenboek om de nieuwsbrief alsnog te ontvangen.
Let op! Wij adviseren je om de CHEYYS Mode nieuwsbrief niet als spam aan te merken in je e-mailsysteem. Doe je dit wel dan kan het voorkomen dat je ook andere e-mails van ons, zoals bestelbevestigingen, niet meer ontvangt.
Je kunt onderin in het nieuwsbrief mail jezelf weer afmelden, of ons een mail sturen, zodat wij je afmelden. Let op! Wij adviseren je om de CHEYYS Mode nieuwsbrief niet als spam aan te merken in je e-mailsysteem. Doe je dit wel dan kan het voorkomen dat je ook andere e-mails van ons, zoals bestelbevestigingen, niet meer ontvangt.
Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd.
Als je aangemeld bent voor de Nieuwsbrief, houdt dit niet automatisch in dat je ook een account hebt.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te resetten.
In je account kun te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres.
Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.
Let op! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.
Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen door ons een e-mail te sturen. Belangrijk hierbij is dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bent geregistreerd bij CHEYYS Mode. Alleen dan kunnen we je aanvraag verwerken.
Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:
-Je geen openstaande facturen meer hebt.
-Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen.
-Er geen tegoed meer op je account staat.
-Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten.
-Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben.
-Heb je minder dan 15 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retour termijn van 15 dagen voorbij is.
Ga voor het wijzigen van je emailadres naar je account gegevens. Hier kun je jouw e-mailadres aanpassen.
Bestellen
Is een artikel dat je hebt besteld nu goedkoper? Dan willen we je graag vragen eerst het volgende na te gaan. Indien een van onderstaande punten van toepassing is, is het helaas niet mogelijk om de korting voor je te verrekenen.
-Is je bestelling al meer dan 14 dagen geleden geleverd?
-Is de aanbieding enkel geldig op een andere maat of kleur?
Zijn geen van bovenstaande punten van toepassing? Neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.
Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen.
Op de pagina van het product kun je je maat selecteren. In het geval dat deze maat niet op voorraad is, en ook niet meer verwacht wordt binnen 15 dagen, dan kan je deze niet bestellen.
Neem contact met ons op als je hier vragen over hebt.
Al onze producten worden verstuurd uit eigen voorraad en kunnen ook opgehaald worden in onze winkel.
Momenteel hanteren wij de volgende levertijden binnen Nederland:
- Artikelen op voorraad: 1-3 werkdagen.
- Artikelen niet op voorraad: Gemiddelde levertijd wordt vermeld bij de product.
- Artikelen niet op voorraad en niet te bestellen: Neem contact met ons op via WhatsApp of E-mail...
- Nederland: 1-3 werkdagen.
- Duitsland: 2-5 werkdagen.
- België: 2-5 werkdagen
- Oostenrijk: 3-7 werkdagen
- Frankrijk: 3-7 werkdagen
- Luxemburg: 3-7 werkdagen
- Denemarken: 3-7 werkdagen
- Italie: 3-7 werkdagen
- Tsjechië: 3-7 werkdagen
- Finland: 3-7 werkdagen
- Hongarije: 3-7 werkdagen
- Polen: 3-7 werkdagen
- Portugal: 3-7 werkdagen
- Spanje: 3-7 werkdagen
- Zweden: 3-7 werkdagen
- Monaco: 3-7 werkdagen
Verkeerde artikel besteld of wil je toch iets anders? Zolang je bestelling nog niet verpakt en verstuurd is, kun je jouw bestelling annuleren.
Stuur ons een whatsapp bericht of E-mail. (binnenkort beschikbaar) Of ga naar je bestelgeschiedenis en ga naar je bestelling.
Klik op Bestelling annuleren om de gehele bestelling te annuleren.
Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving / iDeal /Bancontact, dan kun je de terugbetaling binnen 7 werkdagen op je rekening verwachten. Voor betalingen met PayPal en Creditcard kan dit tot 14 dagen duren.
Graag met het onderstaande rekening houden:
*De opties bestelling annuleren is enkel voor een beperkte tijd actief. Zodra je bestelling verpakt en verstuurd is kan deze niet meer geannuleerd worden.
*Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan natuurlijk wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
Je kunt een kopie van je factuur voor je laatste bestellingen downloaden in je account.
Maattabellen zijn te vinden in de productpagina
Kortingscodes
Een kortingscode kan je tijdens het bestelproces invoeren in het vakje 'kortingscode’. Houdt er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden heeft waaraan de bestelling moet voldoen voordat de korting op de bestelling verrekend wordt.
Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of zal worden aangeduid waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting.
Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend.
Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.
Betalen met je fashioncheque of VVV cadeaukaart is momenteel helaas niet mogelijk.
- Je kunt per bestelling gebruik maken van maximaal één kortingscode. Tenzij anders vermeld.
- Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur.
- Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of (kortings)acties.
- Mogelijk is er sprake van een minimale en/of maximale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden.
- In het geval dat je je bestelling retourneert, is je kortingscode niet altijd opnieuw geldig voor de volgende bestelling.
*Let op! Het is niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode te verrekenen. Je kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.
Groothandel verkoop
Neem contact met ons op.
Jouw merk op onze website?
Neem contact met ons op.