Gratis verzending binnen Nederland en België

Leveren in het buitenland en verzendkosten

Het is momenteel mogelijk om je bestellingen te laten leveren in Nederland, Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Italie, Tsjechie, Finland, Hongarije, Polen, Portugal, Spanje, Zweden en Monaco.

- Nederland: Gratis verzending.

- Duitsland: €4,95,- en gratis verzending vanaf 80 euro. 

België: €4,95,- en gratis verzending vanaf 80 euro. 

- Oostenrijk: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.

- Frankrijk: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.

- Luxemburg: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.

- Denemarken: €9,95,- en gratis verzending vanaf 100 euro.

Italië: €9,95,- 

- Tsjechië: €12,95,- 

- Finland: €12,95,- 

- Hongarije: €12,95,- 

- Polen: €12,95,- 

- Portugal: €12,95,- 

- Spanje: €12,95,- 

- Zweden: €12,95,- 

- Monaco: €12,95,- 

Wat is de levertijd?

Al onze producten worden verstuurd uit eigen voorraad en kunnen ook opgehaald worden in onze winkel. 

Momenteel hanteren wij de volgende levertijden binnen Nederland:

- Artikelen op voorraad: 1-3 werkdagen.

- Artikelen niet op voorraad: Gemiddelde levertijd wordt vermeld bij de product.

- Artikelen niet op voorraad en niet te bestellen: Neem contact met ons op via WhatsApp of E-mail...

- Nederland: 1-3 werkdagen.

- Duitsland: 2-5 werkdagen.

België: 2-5 werkdagen

- Oostenrijk: 3-7 werkdagen

- Frankrijk: 3-7 werkdagen

- Luxemburg: 3-7 werkdagen

- Denemarken: 3-7 werkdagen

- Italie: 3-7 werkdagen

- Tsjechië: 3-7 werkdagen

- Finland: 3-7 werkdagen

- Hongarije: 3-7 werkdagen

- Polen: 3-7 werkdagen

- Portugal: 3-7 werkdagen

- Spanje: 3-7 werkdagen

- Zweden: 3-7 werkdagen

- Monaco: 3-7 werkdagen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn ontvang je van ons per E-mail een verzendbevestiging met een PostNL, DHL of DPD Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.

Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze in je spamfilter is terechtgekomen. Advies is dan om je spamfilter instellingen te controleren en aan te passen. Wij helpen je graag als je hier vragen over hebt.

 

Bezorgen op een afhaalpunt?

Tijdens het bestelproces kan je een afhaalpunt kiezen.

Je kunt in de meeste gevallen kiezen om je bestelling te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt.

Zodra je bestelling in de door jou gekozen afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een E-mail van PostNL. Hierna heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet kunnen ophalen in 7 dagen, dan wordt deze automatisch weer teruggestuurd naar ons.

 

Mis je een artikel bij je bestelling?

Mis je een artikel die je hebt besteld? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder. Let er wel op dat sommige artikelen een langere levertijd hebben, waardoor je deze later zult ontvangen.

 

Wat gebeurd er met je bestelling als je niet thuis bent?

Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een bericht. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

PostNL / DHL / DPD laat dan weten met de volgende opties waar je bestelling is:

- De bestelling ligt bij de buren

- Ze komen de volgende dag terug

- Bestelling ligt bij een afhaalpunt

 

Beschadigd pakket ontvangen?

Als een artikel defect is, kan je contact met ons opnemen, zodat we je klacht kunnen afhandelen.

Als de beschadiging alleen aan het pakket is, maar niet de artikelen, kan je een ander doos gebruiken voor een retourzending.

 

Verkeerd artikel ontvangen?

Excuses als je een verkeerd artikel hebt ontvangen.

Het kan voorkomen dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur hebben verzonden.

Je kunt deze artikel kosteloos retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen als deze nog op voorraad is. Of neem contact met ons op via WhatsApp.

 

Niet bestelde artikel ontvangen?

Excuses als je een artikel hebt ontvangen die je niet hebt besteld.

Je kunt deze artikel kosteloos naar ons retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen. Of neem contact met ons op via WhatsApp.

Verzending en Levering

Retour en Terugbetaling

Betalen

Mijn Account

Bestellen

Kortingscodes

Groothandel verkoop

Jouw merk op onze website?